مرقومات

شهادت یک نیاز است

مرقومات

شهادت یک نیاز است

موضوعاتی که در حال بحث و پرورش هست...

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

در حال فکر به موضوعات زیر هستم و در ذهنم پرورششون میدم و مطلب این ور اون ور می بینم و از زاویه های مختلف بهش نگاه میکنم حتی توی اتوبوس و در مسیر به سمت محل کارم خیلی بهش فکر میکنم بین مردم و بزرگان دنبالش هستم ...

اینجا می نویسم که اگر محتوایی دارید به هر صورت که شده برایم ارسال کنید تا ببینم و این اشتراک گذاری مطالب سبب رشد بنده هم بشود..


عقل و عمل بر اساس عقل دینی ( این را با این دغدغه بهش فکر میکنم چون خیلی وقتا توی جمعیت متدین و حزب الهی میگویند مگر خودم عقل ندارم یا تا طرف یک دور یا دو دور کتاب های شهید مطهری و... میخونه خودش رو مرجعی برای تشخیص دینی بودن یا نبودن یک عمل میکنه و به همین راحتی به حرف یه عالم عمل نمیکنه و معمولا هم میگن این جور نیست و..)

الگوسازی دینی و ترویج آن ...

تجربه های تشکیلاتی حزب الهی ...

نظام سازی در فعالیت ها..

پ ن: البته این ها به منزله ی این نیست حتما منتشر می شود گاهی بوده که من در باب موضوعی 2 سال فکر مطالعه و بحث کردم فقط برای اینکه ان مسئله تثبیت شود (مثال مساله ی رزق است که به بسیاری از منابع کتب و عالم و آیه و حدیث مراجعه کردم تا به یک چارچوب رسیدم ولی هیچ گاه منتشر نشد)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
مجتبی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->