مرقومات

شهادت یک نیاز است

مرقومات

شهادت یک نیاز است

پیامکی از دیار دیگر..

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۷ ق.ظ
بسم الله...

چند نفری از دوستان به علاوه ی همراه اول و بانک تجارت و بانک شهر تولدم رو تبریک گفتن اما یکی از پیام ها خیلی دلم رو سوزوند...

پیامک یکی از اعضای شورای انجمن بیرجند

سلام رئیس.میدونم تولدته.تبریک میگم یک روز به شهادت نزدیک تر شدی انشاالله.

پ ن: به رئیسش دقت نکنید دیگه من نهی شون کردم از گفتن این کلمات، ولی چه کنم که آدم نمیشن...
پ ن: عمر ما میگذرد و مانده ایم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵
مجتبی مرادی

نظرات (۱)

۱۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۲ علـــــــی .م
:-/
پاسخ:
سلام
لطفا این علامت رو ترجمه ش هم می نوشتید
سواد من به ترجمه این شکلک ها نمیرسه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->