مرقومات

شهادت یک نیاز است

مرقومات

شهادت یک نیاز است

قبل نوشت:1- این نوشته قبلا در بعضی سایت ها و نشریات منتشر شده بود..قریب به 8 ماه پیش..متعلق به 30 دی 93 می باشد

2- به این خاطر دوباره منتشرش کردم که مذاکرات آقای ظریف امروز نتیجه داده و زحماتشان معلوم شده...

3- این مطلب رو بعد ناراحتی و عصبانیت بسیاری نوشتم و سعی کردم قضاوت زودهنگام و نفسانیت داخلش نباشه...به همین خاطر چندین حالت شد.

4- اما چه کنیم که واقعا جمله ی گفته بود عجیب...چند وقت بعدش معاونت فرهنگی دانشگاه هم سر این مطلب به من تذکر غیرمسقیم و باهم یه بحث کوچیک کردیم جالب بود جام زهر امام رو رد میکرد میگفت اینطور چیزی نبود..یادمه چن باری بهم گفت من جانباز جنگم...

5-یک روز با یه رزمنده جنگ که زمان قطعنامه 598 جبهه بوده اتفاقی آشنا شدم صحبت می کردم می گفتن ما موقعی که امام پیام رو خوند و توی جبهه ها پخش شد گریه می کردیم و ناراحت بودیم...حالا پیداکنیم پرتقال فروش رو

آقای ظریف روز گذشته در حالی که با مترو به محل کار خود می‌رفت در گفت و گو با خبرنگاران جمله‌ای تامل‌برانگیز درباره نتایج مذاکرات هسته‌ای با 1+5 بیان کرد که از کنار این جملات به راحتی نمی‌توان گذشت. وزیر امور خارجه در این مصاحبه گفت: «ان‌شاءالله همان‌طور که با لطف خدا و عنایت امام زمان (عج) قطعنامه 598 با همه دشواری‌ها با موفقیت و سربلندی مردم ایران تمام شد، این مذاکرات هم با همان شکل تمام می‌شود

گذشتن از کنار این جملات کار ساده‌ای نیست به چند دلیل:

• روزی روزگاری بر این کشور 8 سال جنگ را کشورهای اروپایی آمریکایی عربی اسرائیلی تحمیل کردند و تعداد بسیاری از جوانان با استعداد و مخلص و انقلابی را فدای حفظ این مرز و بوم و اسلام عزیز کردیم اما عده‌ای کاخ‌نشین روشنفکر تکنوکرات که همیشه حساب‌کتاب‌شان در حد همان دودوتا چهارتای اقتصادی‌شان هست در برابر کمک‌های مالی به جبهه‌های جنگ 8 ساله خیانت می‌کردند در آخر جام زهر 598 را به امام خمینی(ره) معمار کبیر این انقلاب نوشاندند و آن را به او تحمیل کردند. امروز از همان جنس افراد که قدم‌زنان در خیابان‌های اروپا با وزیر امور خارجه آمریکا همان شیطان بزرگی که امام از آن یاد می‌کرد، راه می‌روند و هوای پاک استشمام می‌کنند.

سوالی پیش آمده که به دنبال پاسخ آن هستیم، نمی‌دانیم حافظه تاریخی آقای ظریف چه مقدار است؛ بیست و هفت سال، بیست سال، دوازده سال، دو سال و یا کمتر از دو روز و یا …

و در این جا می خواهیم بررسی کنیم که برای حسن ظن نسبت به ایشان چند حالت می توان متصور بود:

حالت الف) اگر این حافظه کمتر از دو روز باشد: که قدم زدن در کنار حامی اصلی هتاکان به پیامبر اکرم(ص) و استشمام رایحه‌ی هوای پاک هم طبیعی است، بنده خدا حافظه‌ی تاریخی‌اش قد نمی‌دهد و می‌گذاریم به حساب آلزایمرش.

حالت ب) اگر هم کمتر از دو سال باشد: باز هم سخنان رهبری درباره‌ی بی‌فایده بودن و خیالی بودن مذاکرات از یک طرف و توهین‌های آمریکایی‌ها و ایادیش به مردم ایران و حمایت قاطع از توهین اخیر به پیامبر اکرم (ص) و خوش‌گذرانی با حامی هتاکین را به حساب ضعف حافظه‌ای‌تان می‌گذاریم.

البته نمی‌توانیم از کنار این رد شویم که این خود نشانه‌ای بزرگ است برای جام زهر بودن مذاکرات. نمی‌دانیم رهبری این عکس‌ها را که می‌بیند چه حس و حالی دارد؟ برای ما که این قدم زدن‌ها و تفریح کردن‌ها با شیطان بزرگ، چیزی کم از جام زهر ندارد.

حالت ج) اگر حافظه‌ی شما کمتر از 12 سال باشد: که باز هم آقای ظریف باید صحبت‌های رهبری را در باره‌ی نتایج مذاکرات در دولت آقای خاتمی و دولت اصلاحات را یادآوری کنیم و حتما شما بهتر به یاد دارید!!

آقای ظریف در قرآن خداوند فرموده است که تاریخ برای این است که شما از سرگذشت گذشتگان درس بگیری نه اینکه همان راه و چاه را انتخاب کنید البته آقای ظریف بدانید که حافظه‌ی تاریخی ما یاری می‌کند که شما عضو همان تیمی بودید که در دوران آقای خاتمی مذاکرات‌تان سبب عقبگرد علمی در انرژی هسته‌ای شد و قدرت ایران را تضعیف کردید امروز هم نتایج مذاکرات‌تان همان را نتیجه داده است البته با یک سری نتایج اضافه، همچون توهین‌های تاریخی به پیامبر(ص) و چند بار توهین به مردم ایران و بیش از 90 عدد تحریم جدید و گستاخ شدن بیشتر شیطان بزرگ.

حالت د) اگر حافظه شما کمتر از 20 سال باشد که باز هم این رفتارها معنایی ندارد جناب وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران. در این 20 سال که بارها مذاکره کرده‌ایم و رفتار آمریکایی‌ها رادیده‌اید با کشورهای مختلف. شما نباید به این راحتی فریب دستکش مخملی‌شان را بخورید.

حالت ه) اما آقای ظریف خدا نکند که حافظه‌تان بیش از 20 سال و حدود 27 سال باشد، که آن زمان برمی خوریم به 598 و اصل آن رویدادهایش و جام زهر معروف امام (ره) و داستان‌های آن که پی می‌بریم به اینکه شما هم با این جمله‌ی دیروزتان از موافقان سر سخت پایان جنگ و این توافق‌نامه بودید و آنگاه است که واویلا به این کشور و نظام آن که دوباره جام زهری دیگر را به رهبری نوشانده‌اید و یا در حال نوشاندن هستید که البته بعید می‌دانیم که رهبر انقلاب با آن حافظه‌ی قوی تاریخی و تسلط که بر تاریخ دارند و ما سراغ داریم، بعید می‌دانیم 598 و جام زهر دوباره تکرار شود ولی این برای جمهوری اسلامی مایه ننگ است و باید تاسف خورد که وزیر خارجه‌اش در تقابل با رهبر کشورش باشد، حال خواسته یا ناخواسته. قطعا جام زهر نوشاندن فقط برای شما عامل سربلندی است این را به مردم ولایت مدار نسبت ندهید.

• اما اینکه می‌گویید جام زهر به لطف خداوند و کمک امام زمان(عج) به امام(ره) نوشانده شد برای ما لطیفه‌ای تلخ بیش نیست  و همچنین اگر می‌خواهید به این وسیله این کار را برای رهبری تکرار بکنید بدانید که با تخلف‌ناپذیر بودن وعده‌های الهی  جور در نمی‌آید، اصولا خداوند به وسیله‌ی امام زمان (عج) به کسانی که برای یاری دینش قیام کرده‌اند و حکومت تشکیل داده‌اند، جام زهر را نمی‌نوشاند بلکه به صورت مداوم مشکلات زندگی را برای آن‌ها شیرین و آسان‌تر می‌کند زیرا «ان مع العسر یسری» می‌باشد. حال تنها سوالی که پیش می‌آید این است که این وسط چه نیرویی می‌خواهد به شما یاری کند؟ و یا در سال 66 به افرادی کمک کرد که جام زهر به نائب امام زمان(عج) نوشاندند؟ نیروی دومی که به جز نیروی الهی وجود دارد شیطانی است. مواظب باشید که در پازل ابلیس بازی نکنید!

در آخر هم دعا می‌کنیم که حافظه‌ی تان همان کمتر از دو روزی باشد که در بند اول و حالت الف بیان کردیم چون هم برای عاقبت شما بهتر است و هم برای ما که نسبت به شما حسن ظن را داشته باشیم و امیدواریم که «هوای پاک» به بهبود حافظه‌ی شما کمک کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
مجتبی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->