مرقومات

شهادت یک نیاز است

مرقومات

شهادت یک نیاز است

مثل «اسب عرب» باید کار کرد

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

در روزهای اخیر دیداری میان بخشی از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با رهبر معظم انقلاب انجام شده که از برخی دوستان نکاتی به من رسیده که در جلسه حاضر بودن و بخشی دیگر هم مباحثی است که در فضای مجازی نیز منتشر شده است.

نکات جالبش را می آورم:

1- حضرت آقا درباره حاج حسین یکتا گفتن:

  « از آقای یکتا که در راه اندازی این کار (اشاره به بنیاد #خاتم_الاوصیاء) خیلی نقش ایفا کردند و زحمت کشیدند تشکر می کنم، آقای یکتا از آدم هایی است که تمام نمی شود و دائما می جوشد"
اسب عربی هیچ وقت خسته نمیشود (خنده حضار)
من یک وقتی در یک جمعی گفتم خطاب به خودم که من اسب عربی هستم و هیچ وقت خسته نمی شوم. آقای #یکتا هم اسب عربی اصیل است که هیچ وقت خسته نمی شود»

2-در این دیدار رهبر انقلاب با خواندن این قطعه شعر « ربط دل من و دل تو ربط عاشقی است» محبت و علاقه خودشون به جوانان انقلابی و حزب اللهی رو نمایان کردند و همه چشم ها از این عشق دوسویه بارانی شد.




3- ایشان درباره ی ورود به فضای مجازی هم نکات جالبی فرمودن:

«فضای مجازی حقیقتا قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است.
الان منطقه عظیمی از این فضا در اختیار دشمن است و هر کار می خواهد می کند و انواع ضربه ها را به ما می زند. شما کار کرده اید و کار شده ولی کافی نیست.
باید دشمن را از فضای مجازی کشور برانید و بتارانید.
بخشی از آن بر می گردد به  کار قانونی و جلوگیری قانونی و ... ولی شما هم باید فعالیت کنید و تحول هوشمندانه ای انجام شود...»

از من سوال می شود که در شبکه های مجازی کنونی که متعلق به دشمن است وارد بشویم یا نه؟
به نظر ما ورود هوشمندانه خوب است. افرادی که تهاجمی وارد بشوند یا دفاعی و بنیه داشته باشند؛ نه اینکه "شد غلامی که آب جوی آرد، آب جوی آمد و غلام ببرد".


پ ن: اسب عربی تعبیر جالبی بود. اسب  عربی خسته هم که میشود در چهره اش مشخص نیست.... باید مثل اسب عربی کار کرد... همین حاج حسین یکتا تعبیر جالبی دارد که میگن باید این قدر فکر کرد تا مغزتان بترکد و سقف را صورتی کند...

پ ن: فضای مجازی و ما ادراک فضای مجازی.. البته نباید مثل خیلی از فضای های دیگه بچه حزب الهی ها تا دغدغه پیدا میکنن سرشون میندازن پایین میان وارد میشن، واردش شد.

حضرت آقا مثل اینکه مطالبه  پیام رسان جایگزین تلگرام داشتن. سازمان رسانه ای سراج در این دیدار جدیدترین نرم افزارش رو رونمایی کرده است که به دلایلی از ذکر جزئیات معذورم

پ ن:  وقتی محضر رهبری میروی میفهمی این رابطه عاشقی یعنی چی. چقدر ایشون  هوای فرزندان انقلابی اش را دارد. از ایستادن جلو دولت تا اینکه برایم اثبات شده در مشکلات معنوی هم و دنیوی هم ایشان با ولایتشان به جوانان انقلابی شان کمک می کند..امید رهبری را نباید نا امید کرد...

آقا توی این دیدار گفتن من ساعت ۱۰ شام خورده خوابم ولی جلسه تا ۱۰ و خورده ای طول کشیده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
مجتبی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->