مرقومات

شهادت یک نیاز است

مرقومات

شهادت یک نیاز است

دلم هوای مادر سادات کرده ...

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ب.ظ

روز عیدی، منظور عید غدیر و ایام بعد و قبلشه؛ نمیدانم چرا این قدر دلم هوای مادر سادات الگوی تمام ولایت مداران حضرت فاطمه زهرا (س) کرده بود..

غدیر آغاز غربت زهرا (س) بود...غدیر آغاز .... دلم نیامد ادامش بدم...

غدیر آغاز غربت علی (ع) بود...

حاج آقایمان می‌گوید خیلی برایت دعا میکنم برای (!)..

بارها و بارها این دو شعر خوانی رو گوش کردم...شعرخوانی در محضر رهبری..

مادرجان خودت از من آگاهی ... دستم را بگیر...


دانلود شعرخوانی صابرخراسانی..

دانلود شعر خوانی احمد واعظی...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۱
مجتبی مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->