مرقومات

شهادت یک نیاز است

مرقومات

شهادت یک نیاز است

شهادت یک مرگ تاجرانه است

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ق.ظ

تصور فکر مرگ بدون شهادت بر قلبمان فشار می آورد...

"من به شما بگویم و به زیان بیاورم، هر وقت من فکر این را می کنم که این جنگ و این شهادت و این میدان های شرف و خون تمام بشود و ما بمانیم و بعد یک وقتی مثلا به تصادف بمیریم -که خیلی می میرند - به تب بمیریم، از تصور این فکر خدا شاهد است آن چنان قلبم فشار می آید.


یک میدان مسابقه افتخار ابدی و الهی، یک میدان مسابقه بهشت، از این آدم گرفته بشود و آدم همین طور بمیرد. و این دعایی است که از قلب ما برمی آید ای کاش که مرگ ما هم، مثل مرگ بچه های شما باشد (گریه آقا و حضار) و من گمان نمی کنم که کسی باشد که حقیقت این جور مردن را بداند و این آرزو را نکند.
بنده همیشه در دوران اختناق، در سخنرانی هایی که می کردیم، برای آن کسانی که در آن روزگار در این خط بودند، درباره مسائل گوناگون، همیشه می گفتم شهادت یک مرگ تاجرانه است، یک مرگ سود آور. حقیقت هم همین است. هیچ مردنی مثل شهادت نیست. إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ. از این روشن تر هیچ چیز نمی شود، هیچ سندی در دنیا نیست.خدا جان و مال مومنین را معامله می کند در مقابل بهشت. بعد بازش می کند: یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ  که در راه خدا مقاتله می کنند و جنگ می کنند فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ. می کشند و کشته می شوند. ببینید چقدر این خوب است؛ مثل همین ها [اشاره می کنند به تصاویر شهدا]، مثل بچه های شما."

دانلود صوت

پ ن: این جنس سخنان رو فقط می توان از یک نفر شنید..

پ ن: شهادت یک نیاز واقعی است، مثل آب خوردن و قطعا بالاتر از آن،حیاتی است. سختی مرگ بدون شهادت با تشنگی قابل مقایسه نیست.

پ ن: ای کاش مرگ ما مثل شهدا باشد...ای کاش...

پ ن: خیلی وقت بود دنبال صوت این صحبت ها بودم..صحبت هایی که اخیرا پس از سال ها منتشر شده است. جلسات رهبری با خانواده های شهدا جلسات عجیب و جالبی است.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۲
مجتبی مرادی

رهبر انقلاب

شهادت

نظرات (۶)

احسنت...استفاده کردیم. عالی بود
سلام برادر

اوضاع احوال چطوره؟ خوبی ان شاءالله؟

دستت درد نکنه خیلی هم خوب
میگم صوت اون سخنرانی هایی که آقا تو مسجد امام حسن علیه السلام مشهد داشتن در مورد توحید و ... گیر میاد؟ کتابش رو دیدم کتاب آفتاب داشت منتها صوتش چیز دیگه ست.

+ برای اون موضوعی که گفته بودی با حاج آقا شیخ الاسلامی صحبت کردم ...
+ حرفات هم که بی تاثیر بود رفیقت سجاد رو دیدم میگه انصراف داده رفته حوزه.. تعریف کرد خود حاج آقا فصل الخطاب رو گفته ...
پاسخ:
سلام

الحمدلله... همه چی عالیه من به یادت هستم...
کدوم کتاب؟

کدوم موضوع با حاجی شیخ الاسلام صحبت کردی ؟ صوت سخنان حاج آقا جرجانی رو می گی؟ اگه اون کار میخوای بکنی که فوق العاده است و عجب کار پربرکتیه...

ما مامور به وظیفه ایم و نتیجه دست خداست البته نتیجه رو در نظر گرفتیم ... سید سجاد اگر منظورش از فصل الخطابی حاج آقا همون جلسه ی خصوصی که باهم رفتیم که من ان قلت هایی دارم... اگر همون جلسه منظورشه که بهش بگو سوالی که من ازایشون در تکمیل بحث سید پرسیدم رو هم دقت کنه که حاجی چی جواب دادن...

البته یکی از دعاها و علاقه های شدید بنده حضور در همان جایی ست که سید سجاد رفته... میدونی که ... هنوز به این نرسیدم که وظیفم در این ور کمتر از اون ور اولویت داره...به قول حاج سعید قاسمی اوضاع کیشمیشیه... خودت میدونی که ... ان شاالله خدا ما را به راه سید سجاد هدایت کنه... 
الخیر فی ما وقع...ان تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم

زندگی صحنه یکتایی هنرمندی ماست /هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود / صحنه پیوسته بجاست / خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
التماس دعا برادر در جلسات هفتگی حاج آقا...جلسات حاج آقا روضه من الرضوان و باغی از باغ های بهشت است ... دلم واسه جلساتشون و خود ایشون تنگ شده
والعاقبه للمتقین
http://www.jahadi.ir/fa/?page_id=552
این کتاب

آره برای همون سخنرانی ها. شماره شون رو داری؟

می گفت میخواستیم بریم پیش حاجی شرایط انجمن رو توضیح بدیم و صحبت کنیم که حاج آقا هنوز هیچی نگفتیم، گفتن اون هایی که در دانشگاه هستند هر کس علاقه داره باید بیاد حوزه و بقیه که علاقه ندارند تو همون فضای فرهنگی فعالیت کنند (نقل به مضمون)...

ان شاءالله..

با دال بگم؟ :)

محتاج دعا..
پاسخ:
سلامی دوباره

بایدی در کار حاج آقا نبود...قطعا حوزه از دانشگاه بهتره ولی به همون دلایلی هم سید سجاد می دونه و n-2 برا تو تعریف کردم موندم دانشگاه...
خلاصه من هم سوالی جلو حاج آقا پرسیدم که باید توضیح بدم و نمیدونم اون سوالم را سید در نظر گرفت یا نه...

بعید بدونم  صوت گیر بیاد ... مگر خود دفتر حضرت آقا ..

شماره ی حاج آقا شیخ الاسلام هم واست پیامک می کنم..اگر یادم بمونه..

اینم با ت 

ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود
تسبیح شیخ و خرقه رند شرابخوار

التماس دعا
حالا یکی نیست بگه بتوچه تو که نه حوزه میری نه مث آدم تو کارهای فرهنگی هستی!

ان شاءالله هر چه مصلحت هست پیش بیاد..

دستت درد نکنه

این شعرت به درد خودت میخوره شعر مرتبط با صحبت بگو! برو دوباره شعر منو بخون یاد بگیر.
دوباره هم محتاج دعا
پاسخ:
سلام

ان شاالله...

هماهنگتم
 ای کاش مرگ ما مثل شهدا باشد...


ای کاش
حقیقتن نیاز است...
پاسخ:
سلام
آره حقیقتا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
-->